مزایای طراحی سایت با وردپرس

خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی انواع پلتفرم ، اپلیکیشن در شمال کشور با سابقه درخشان از سال 1385 بصورت حرفه ای

وردپرس به عنوان موتور وب سایت شما عمل می‌کند و شکل ظاهری سایت می‌تواند 100٪ سفارشی سازی شود. به گونه‌ای که افراد مختلف با داشتن سیستم مدیریت محتوای وردپرس و حتی با وجود استفاده از قالب‌های یکسان می‌توانند وب سایت‌هایی کاملا متفاوت از لحاظ ظاهری و کاربردی طراحی کنند.

مزایای طراحی سایت با وردپرس: امکان استفاده از قابلیت وبلاگ در کنار صفحات دیگر

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرد، در صورت تمایل می‌توانید به راحتی از این ویژگی آن استفاده کنید. تنظیم اشتراک‌های RSS / ایمیل در وبلاگ شما، قابلیت نظر دادن و افزودن خودکار جدیدترین پست‌های وبلاگ به سایر صفحات سایت (به عنوان مثال صفحه اصلی شما) و… نیز تنظیمات بسیار ساده‌ای دارند. داشتن وبلاگ به شناخته شدن بهتر شما کمک می‌کند و از این طریق می‌توانید سایت خود را پویاتر و تعاملی کنید.

سایت‌های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر و قدرتمند هستند. شما می‌توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید به گونه‌ای که به عملکرد سایت کمترین لطمه ای وارد نشود.

مزایای طراحی سایت با وردپرس: توسعه امکانات سایت با استفاده از پلاگین‌ها

آیا می‌خواهید تقویم رویداد، گالری ویدئو، Twitter Feed، Facebook Fan Box و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را از طریق افزونه‌هایی فراهم کرده است که اکثر آن‌ها رایگان هستند و یا قیمت بسیار مناسبی دارند. شما به راحتی می‌توانید با چند کلیک ساده، پلاگین‌های وردپرس را بر روی سایت خود نصب کرده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس: امکان تعیین دسترسی‌های مختلف برای کاربران

به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می‌توانید چندین کاربر را برای اداره‌ی وب سایت تعیین کنید و سطح دسترسی و قابلیت‌های مختلفی را به هر فرد اختصاص دهید.