مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی انواع پلتفرم ، اپلیکیشن در شمال کشور با سابقه درخشان از سال 1385 بصورت حرفه ای

اگرچه وردپرس WordPress از سال 2003 شروع به کار نموده ولی در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین نرم افزار وبلاگ‌ساز مطرح است. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها از وردپرس برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند. در این ادامه قصد داریم به بررسی چند ویژگی مهم وردپرس بپردازیم. مزایای طراحی سایت با وردپرس به شرح زیر است:

مزایای طراحی سایت با وردپرس: سهولت استفاده

وردپرس دارای رابط بصری است و استفاده از آن ساده و آسان می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید صفحات جدید، پست وبلاگ، تصاویر و… را به آن اضافه کنید که این کار می‌تواند به سرعت انجام شود. از آن جا که این فناوری بسیار ساده است، زمان صرف شده برای قالب‌بندی و سفارشی سازی مطابق با کاربرد و سلیقه شما نیز کاهش می‌یابد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس: مدیریت آسان

شما می‌توانید با استفاده از هر موبایل یا کامپیوتر متصل به اینترنت در هر کجای دنیا، به پنل مدیریت وب سایت وارد شوید و وب سایت وردپرسی خود را مدیریت کنید. با داشتن سایت وردپرسی نیازی نیست که منتظر طراح وب خود برای روزرسانی سایت باشید. با وردپرس، تقریباً بر همه جنبه‌های سایت خود کنترل دارید و می‌توانید به راحتی مدیریت آن را انجام دهید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس: عدم نیاز به ویرایش کد

وردپرس یک سیستم خودگردان است و به نرم افزار ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) نیازی ندارد. شما به راحتی می‌توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را بارگذاری کنید (و آن‌ها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل‌های ویدئویی و گالری تصاویر و… را آپلود کنید، بدون اینکه نیازی به HTML یا نرم افزار FTP اضافی باشید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس: سئوی خوب

کدهای وردپرس بسیار تمیز و ساده هستند. بنابراین موتورهای جستجو به‌راحتی می‌توانند محتوای یک سایت را بخوانند و آن را ایندکس کنند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می‌تواند کلمات کلیدی، توضیحات و عنوان متا تگ خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی دقیق موتور جستجو را فراهم کند. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای ایندکس بهتر در زمینه بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.