۱۰ دلیل مهم برای داشتن وب‌سایت

خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی انواع پلتفرم ، اپلیکیشن در شمال کشور با سابقه درخشان از سال 1385 بصورت حرفه ای

۱.  حضور ایجاد کنید

در دنیای امروزی مردم بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال خدمات و محصولات آنلاین هستند. عادات مردم در حال تغییر است. مردم به یک منطقه جدید نقل مکان می‌کنند و خیلی وقت‌ها فقط به اینترنت متکی هستند تا در مورد منطقه جدید، تحقیق کنند و بدانند که برای چه چیزی باید به چه کسی مراجعه کنند. بسیاری از افراد از طریق اینترنت در حال تحقیق و یافتن خانه و شغل خود هستند. بیشتر مردم انتظار دارند که هر کسب و کار حرفه‌ای دارای یک وب سایت باشد. با یک سایت طراحی شده‌ی خوب، تجارت کوچک شما به یک بازیکن واقعی در اینترنت و خارج از شبکه تبدیل می‌شود.

آدرس وب خود را به تبلیغات ثابت، کارت ویزیت و سایر تبلیغات خود بیفزایید، در این صورت بازدیدکنندگان این امکان را دارند که دقیقاً بدانند کجا می‌توانند برای پاسخ به سؤالات خود مراجعه کنند و دوستان خود را برای داشتن خدمات عالی به کجا معرفی کنند. هرچه مردم درباره شما و شرکت شما بیشتر بدانند شانس شما برای جذب مشتری جدید بیشتر است.

 ۱۰ دلیل مهم برای داشتن وب‌سایت

۱۰ دلیل مهم برای داشتن وب‌سایت

۲.  تبلیغات بیشتر برای پول کمتر

با یک وب سایت می‌توانید صفحات تبلیغات کاملاً رنگی داشته باشید که 24 ساعت شبانه روز، 7 روز در هفته نمایش داده می‌شود! شما با استفاده از بسیاری از صفحات توصیفی، تصاویر، عناصر تعاملی و غیره می‌توانید خود و خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهید و این باعث می‌شود اعتماد مردم جلب شود و به نوبه‌ی خود باعث می‌شود که آن‌ها محصولات و خدمات شما را بیشتر خریداری کنند.

۳. کمپین تبلیغاتی فعلی خود را تقویت کنید

آدرس وب خود را در کمپین تبلیغاتی فعلی خود قرار دهید. افراد برای اطلاعات بیشتر به سایت شما مراجعه می‌کنند. جمع آوری اطلاعات بیشتر، اغلب اولین پاسخ برای یک کمپین تبلیغاتی خوب است. با آدرس سایت که در آگهی شما ذکر شده است، به افرادی خواهید رسید که می‌توانند آن اطلاعات و خدمات شما را دریافت کنند. جبران هزینه‌های تبلیغاتتان می‌تواند یک دلیل مهم دیگر برای اضافه کردن یک وب‌سایت به ابزار و تجهیزات مارکتینگتان باشد.

۴. با پاسخ به سوالات متداول آنلاین، بصورت آنلاین صرفه‌جویی کنید

آیا وقت خود را برای پاسخگویی به انواع مشابه سوالات برای هریک از مشتری های خود می‌گذرانید؟ خب شاید این روند هیچ‌گاه متوقف نشود ولی می‌شود امید داشت! با داشتن یک وب سایت می‌توانید پاسخ این سؤالات متداول را بصورت آنلاین قرار دهید و مشتریان خود را برای بازدید از این صفحات راهنمایی کنید. حتی می‌توانید از طریق لینک این صفحات به آنها ایمیل ارسال کنید. مشتریان شما از دانشی که به آنها ارائه می‌دهید قدردانی می‌کنند، ارسال ایمیل یا توصیه به خواندن صفحه سوالات متداول شما، به زمان اضافی بیشتری نیاز نخواهد داشت.

۵. به مشتریان خود آموزش دهید

اولین قدم برای هر نوع فروش، آشنا کردن مشتری با آنچه می‌فروشید است. امروزه افراد بیشتر به دنبال اینترنت می‌گردند تا اطلاعات لازم را برای تصمیم‌گیری در مورد خرید کسب کنند.

موارد مورد علاقه خودتان را در مورد خدمات ویژه به مشتریان بالقوه خود بگویید. وقتی آن‌ها با شما تماس می‌گیرند تا در مورد خدماتتان پرس‌جو کنند، عملا نیمی از فروش شما انجام شده است. شما قبلا احساس احتیاج به محصولتان را برای مشتری ایجاد کرده‌اید و حتی در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی می‌کنید ، زیرا افرادی که تماس می‌گیرند علاقه‌مند هستند، نه فقط کسانی که برای جمع‌آوری اطلاعات تماس می‌گیرند.

 

وبسایت شما میتواند راه خوبی برای راهنمایی مخاطبان، آگاهی بخشی به جامعه و همچنین کسب درامد باشد.

 این فرآیند قطعا به صورت خودکار اتفاق نمی‌افتد و بازدید کنندگان با رعایت نکات و استفاده از یک سری استراتژی‌های مشخص تبدیل به مشتری خواهند شد.

 راهکارهایی که در مقاله ۹ تکنیک موثر در طراحی سایت برای جذب مشتری گفته شده است راهنمای خوبی برای برطرف کردن ایرادهای سایتتان و یا ایده گرفتن برای طراحی آن به شمار رود.

۶. دریافت ارجاع

مراجعه‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای مشاغل کوچک برای جذب مشتری جدید است. در وب سایت خود می‌توانید لینک “معرفی به دوست” را اضافه کنید که در آن مشتری‌های فعلی شما (یا فقط بازدید کنندگان) بتوانند لینک سایت شمارا را به یک دوست که ممکن است علاقه‌مند به خدمات شما باشد ارسال کنند. با این کار تعداد بازدید سایت شما افزایش می‌یابد و مراجعه افراد به شما آسان می‌شود.

۷. یک پایگاه مشتری جدید ایجاد کنید

آیا تاکنون توجه کرده‌اید بسیاری از افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند به جای مدرسه‌های قدیمی، روش های سنتی (روزنامه ها، صفحات زرد و غیره) این کار را انجام می‌دهند؟

با یک وب سایت شما قادر خواهید بود به یک بخش کاملاً جدید از مشتریان بالقوه که ممکن است کمپین تبلیغاتی فعلی شما را از دست داده ‌ند برسید. یک وب سایت خوب و آموزنده می‌تواند افراد زیادی را جذب کند، افرادی که قبلا حتی نام شمارو نشنیده باشند.

۸. دریافت ایمیل

با وب سایت، همچنین آدرس ایمیل‌هایی را بدست می‌آورید که برای بیزینس شما کارآمد خواهد بود. در سایت شما لینکی وجود خواهد داشت که در آن افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شما ایمیل بزنند. این یک شکل سریع و مؤثر ارتباطی است که به شما امکان می‌دهد ارتباط بسیار کارآمد با مشتریان بالقوه برقرار کنید. زمان برای یک تجارت کوچک مانند پول است. با ایمیل در هر دو مورد صرفه‌جویی خواهد شد.

۹.  با مشتری خود رابطه برقرار کنید

معمولاً مردم ترجیح می‌دهند با افرادی که “می‌شناسند” تجارت کنند. در سایت خود به افراد فرصت می‌دهید تا با تجارت شما (و شاید خود شما) آشنا شوند و احساس راحتی بیشتری نسبت به شما داشته باشند. پس از برقراری این امر، آن‌ها احتمالاً  می‌خواهند شرکتی مشابه را با شما مقایسه کنند، در حالی که از آن شرکت دیگر هیچ چیز نمی‌دانند، در این صورت آشنایی مشتری باعث برتری شما در مقایسه می‌شود.

یک تصویر یا نمایه‌ای از شما یا همکارانتان باعث می‌شود شما مشتری واقعی‌تری داشته باشید و شانس بیشتری داشته باشید تا مشتری با شما تماس بگیرد و ارتباط برقرار کند. در سایتتان فیلم‌های آموزنده بارگذاری کنید و در شبکه‌های اجتماعی فعال شوید. با اینکار مفهوم ارتباط با مشتری را به یک سطح کاملاً جدید منتقل می‌کنید.

۱۰. جمع آوری اطلاعات تماس

یک خبرنامه چاپی سنتی می‌تواند یک اقدام تبلیغاتی گران و وقت‌گیر باشد. با چاپ، هزینه پستی و زمان صرف شده، هزینه‌ها می‌توانند به سرعت اضافه شوند. با داشتن یک وب سایت می‌توانید افرادی که می‌خواهند خبرنامه شما را دریافت کنند، آدرس ایمیل خود را برای شما ارسال کنند. سپس می‌توانید خبرنامه خود را به صورت خودکار به همه افراد پایگاه داده خود ارسال کنید! نیازی نیست برای چاپ این روزنامه‌ها هزینه چاپ یا پستی را بپردازید. ارتباط مداوم با کارفرما یک تاکتیک ثابت‌شده است که مستقیما منجر به پرس‌وجو‌های بیشتر و فروش بیشتر می‌شود.