هرآنچه که باید از پایتون بدانید

خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی انواع پلتفرم ، اپلیکیشن در شمال کشور با سابقه درخشان از سال 1385 بصورت حرفه ای

ویژگی های استفاده از پایتون در طراحی سایت

خیلی از کسب وکار ها و شرکت های طراحی سایت ترجیح می‌دهند از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کنند. هیچ کس منکر ویژگی ها و قدرت سیستم مدیریت محتوای وردپرس در طراحی سایت نمی تواند باشد اما …

تمام طراحان سایتی که من با آن ها برخورد داشته ام بر دو ایراد بزرگ وردپرس اتفاق نظر دارند:

۱) سنگین بودن وردپرس و افزونه های آن

۲) عدم توانایی وردپرس در مدیریت سایت ها و پروژه های بزر

قطعا طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مختلف می‌تواند این ایراد را به طور کلی از بین ببرد، پایتون در این مسیر با در اختیار گذاشتن ماژول های مختلف می‌تواند سایت شما را در رقابت با حرفه ای ها پیشتاز کند.

با استفاده از زبان پایتون سایت شما به طور کاملا استاندارد طراحی شده و می تواند در هر مقیاسی داده ها را تجزبه و تحلیل کند. یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت با پایتون توانایی کنترل و مدیریت کاربران در هنگام توسعه وبسایت می‌باشد.

 

 

هرآنچه که باید از پایتون بدانید

هرآنچه که باید از پایتون بدانیدهرآنچه که باید از پایتون بدانید

اگر از امنیت بالا و همچنین سبک بودن سایت های کد نویسی بگذریم، بهترین ویژگی استفاده از پایتون، بازبودن دست طراح و توسعه دهنده برای ایجاد امکانات، فیچر های مختلف و همچنین پنل های مدیریتی بر روی وبسایت می‌باشد.
جدا از تمام موارد فوق پایتون از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید الگوهای مورد نیاز خود را دنبال کرده و یا در آن تغییر ایجاد کنید.

یادگیری زبان پایتون برای طراحی سایت!

خیلی از افراد برای طراحی سایت خود آن را برون سپاری کرده و این وظیفه را به شرکت های طراحی سایت محول می‌کنند، گرچه شرکت های خوبی در این زمینه مشغول فعالیت می‌باشند اما این کار دو ایراد بسیار بزرگ دارد:

۱ـ عدم وجود دید سئو در طراحی اکثر سایت ها
این مورد موجب بالا رفتن هزینه های شما در مراحل بعدی خواهد شد، چرا که سایت بدون سئو معنایی ندارد و سایت با طراحی ضعیف مخصوصا در حوزه های رقابتی بسیار سخت سئو خواهد شد.

۲ـ وابسته بودن شما به شرکت طراحی سایت برای اعمال تغییرات و کم و اضافه کردن ویژگی های مدنظر

برای همین به شما توصیه می‌شود این بخش از کار خود را به درون تیم خود منتقل کنید.