آیا وردپرس امن است؟

خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی انواع پلتفرم ، اپلیکیشن در شمال کشور با سابقه درخشان از سال 1385 بصورت حرفه ای

خوب است بدانید که هیچ سیستم مدیریت محتوایی 100٪ ایمن نیست. وردپرس نیز طی سال‌ها، بارها و بارها توسط متخصصان حرفه‌ای فراوانی مورد بازبینی قرار گرفته است و اکنون به پلتفرمی امن برای توسعه‌ی کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است. اما به شرطی که مدیران وب سایت‌ها امنیت وردپرس را جدی بگیرند و از روش‌های ایمن‌سازی برای امنیت آن پیروی کنند. در مقاله‌ی زیر روش‌های حرفه‌ای افزایش امنیت وردپرس به خوبی توضیح داده شده است.

هزینه ساخت سایت با وردپرس چقدر است؟

در طراحی سایت با وردپرس می‌توان از قالب‌های آماده رایگان، پولی یا اختصاصی استفاده کرد. توجه داشته باشید که هزینه ساخت سایت با وردپرس بسیار کمتر از طراحی سایت با زبان‌های برنامه نویسی است. در واقع طراحی سایت اختصاصی بیشتر برای افراد یا شرکت‌هایی که ایده‌هایی خاص دارند و می‌خواهند وب سایت خود را سفارشی کنند مناسب است؛ ضمن این که قیمت بالاتری نیز دارد.

وردپرس بسیار محبوب است و شما می‌توانید قالب‌های مختلفی را با هزینه بسیار کمی از اینترنت خریداری کنید. تنوع قالب‌ها بسیار بالاست و می‌توانید از قالب‌های آماده‌ای استفاده کنید که حتی تاکنون افراد دیگری از آن استفاده نکرده‌اند. همچنین می‌توانید از پلاگین‌های وردپرسی که در دسترس هستند نیز برای افزودن عملکردهای جدید به سایتتان استفاده کنید.