تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی انواع پلتفرم ، اپلیکیشن در شمال کشور با سابقه درخشان از سال 1385 بصورت حرفه ای

بسیاری از مدیران سایت‌های وردپرسی برای پیشی گرفتن از رقبای خود تصمیم به راه اندازی اپلیکیشن موبایل وب سایت خود می‌گیرند. با استفاده از اپلیکیشن، شما می‌توانید خبرهای جدید و تخفیف‌های فصلی و ساعتی خود را به راحتی به اطلاع کاربرانتان برسانید. این روش بازدهی بیشتری نسبت به اطلاع رسانی ایمیلی دارد زیرا ممکن است برخی افراد ایمیل‌های خود را چک نکنند و از اطلاعیه‌های شما مطلع نشوند.

خوشبختانه تبدیل وب سایت‌های وردپرسی به اپلیکیشن موبایل با استفاده از افزونه‌های وردپرس به راحتی امکان پذیر است. علاوه بر این، دیگر نیازی نیست که نگران بروز شدن کدهای بکار رفته در اپلیکیشن‌ وب سایت خود باشید؛ چرا که با هر بار به‌روزرسانی افزونه، کدهای اپلیکیشن نیز به‌روز می‌شوند.

پلاگین‌های تبدیل وب سایت‌های وردپرسی به اپلیکیشن موبایل این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که بتوانید وب سایت وردپرس خود را به برنامه ای برای Android، iOS یا هر دو تبدیل کنید. استفاده از این افزونه‌ها کار راحت و آسانی است و گزینه‌های پیکربندی و سفارشی سازی در داشبورد مدیریت وردپرس موجود هستند. در ادامه به معرفی افزونه‌هایی برای این منظور خواهیم پرداخت.

4 افزونه برای تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید و iOS

طبق آمار Statista، بیش از نیمی از بازدید وب سایت‌ها از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام شده است. این آمار ممکن است برای وب سایت وردپرس شما بیشتر یا کمتر باشد. در هر صورت، شما باید با کاربران دسکتاپ و موبایل ارتباط برقرار کنید. برقراری این ارتباط باید از طریق امکاناتی مانند پشتیبانی آنلاین انجام شود.

یکی از اولین قدم هایی که باید برای جلب رضایت بازدید کنندگان موبایل بردارید، نصب یک قالب وردپرس ریسپانسیو یا واکنشگرا است. این قالب باید به گونه‌ای باشد که کاربران با هر سایز صفحه نمایش بتوانند محتوای صفحات را به درستی مشاهده کنند. این قابلیت برای حفظ مخاطبان تلفن همراه ضروری است. خوشبختانه اکثر تم‌های وردپرس با کیفیت موجود در فروشگاه‌های معتبر وردپرس، به طور پیش فرض پاسخگو هستند و از این نظر نگرانی وجود ندارد.

با این حال، با یک اپلیکیشن موبایل می‌توانید استراتژی خود را برای کاربران تلفن همراه، یک قدم جلوتر ببرید. بسیاری از کاربران تلفن همراه، استفاده از این برنامه‌ها را به باز کردن وب سایت در مرورگر موبایل ترجیح می‌دهند. بنابراین، این یک روش موثر برای کسب رضایت کاربران است.

ایده ساخت یک اپلیکیشن موبایل شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد. این کار به دانش برنامه نویسی بالایی احتیاج دارد و همچنین استفاده از یک تیم توسعه میلیون‌ها تومان برای شما هزینه خواهد داشت. البته مدت زمان چند ماهه را نیز باید در نظر بگیرید.

اما اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، نگران نباشید! افزونه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند با زمان و هزینه بسیار کمتری نسبت به یک توسعه دهنده، سایت شما را به یک برنامه تلفن همراه تبدیل کند. در ادامه، 4مورد از بهترین افزونه‌های تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل را برای شما گردآوری کرده‌ایم. این چهار پلاگین که می‌توانند کسب و کار شما را به بهترین نحو در یک اپلیکیشن تلفن همراه قرار دهند عبارتند از:

  1. افزونه AppPresser
  2. افزونه Mobiloud
  3. افزونه WPMobile
  4. افزونه AndroApp